Stan

Hej hej!
Imorse sklulle jag å kajsa hjälpa pappa att måla jaktkojan i byn så då gjorde i de. De blev väl fint hoppas ja, tror vi får lite lön sen. Efter vi hade målat där skulle vi till stan så då for vi hem och fixa oss.

När vi for till stan hämtade vi upp Jenny, sen när vi kom fram så shoppa i alla fall jag loss. De var skönt för ja behövde faktiskt lite nya saker och ja ÄLSKAR rea!! De är mkt roligare att handla saker där :D
T.ex på H&M vet ja int hur många olika plagg ja å jenny pröva för typ 30kr, de är så grymt kul, men ändå köpte vi typ inge av de. Men de gör ju inge ;) Jag å Jenny har också kommoit på att vi borde börja bli lite större så vi passar i 40-42 kläder för de är typ bara sånna som finns på rea bordet... :P:P 

Men ni ska få en bild på de ja köpte! 

Lite suddig men...
Kjol Gina - 99kr
T-shirt Carlings - 49kr rea<3
Tights Gina- 129kr
Kofta-Cubus-129kr
2linnen olika färger H&M - 30kr st. REA<3


När ja kom hem så har vi äti tacos de var gott å ja var väl gode kul i maten tror ja för mamma lyckades då börja gråta när ja skulle prata pitbornska, ja jag vet ju inte ens hur de stavas så? :D haha
Ja har också prövat skjuta lite på ballonger ja träffa faktiskt typ hela tiden missa bara en.


I stan hämta vi också gruppbilden från konfan :D
Å så klart tog han sista bilden då han sa att vi skulle skratta överdrivet.. men de blev bra ändå :D


Hejdå, Drar på lilla-Vm nu i helgen hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0