AZM dag <3

egentligen måste ja ju blogga om igår men de gör ja med bild bomben som kommer sen!

Idag då vakna ja, jenny hade sovit över här. Så vi gick ner eller ja fixa mig för att ja å mamma skule till stan. Men orka skriva om de :)

Men ja och mamma for i ala fall till stan, de var jukt kul. De var ju en av mina julklappar. Först shoppa vi sen for vi på Masage <3 De var nice, Grymt SKÖNT alltså :) Sen efter masagen for vi på Golden å åt. Och efter de Shoppa vi nalta mer. När vi hade shoppat klart for vi iväg till min träning. Den gick faktiskt också gode bra, eller den var kul i alal fall.

Efter träningen for vi å hämta Petter <3
Så han har varit här tills nu, Då blir de nästa år man träffar han igen då... Känns inte bra </3

Men nå bilder på Mina köp då!  :)


Linne Lindex 249:-


Tröja Gina 50:-


Tröja Bikbok 200:-


Skor Eurosko 250:-

Och Lite smink.

De var de ja fynda idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0