om nån läser Så får ni veta att...

egentligen skule ja ju vara borta i dag på lägret, men just nu sitter ja hemma. Har världens huvudverk. Så om ingen läser så är ja int så förvånad för ja skulle ju inte skirva här förnst nästa år.


Lägret har då varit bra hitils bara att ja är lite små sjuk..
Morgonen började med att ja vakna, kände mig gode frisk. Gick på toa blev lite yr, Skulle ta på mig linserna. Jag blev jätte yr allt svartnade och jag öppnade ögonen. När ja öppnade ögonen såg ja toalettstolen och ett golv. Jag Hade alltså svimmat. Jag ställde mig upp var yr.. Sen gick ja ut såg jenny och små grät och sa att ja hade svimmat. Sen tog de bara ett tag tills ja höde "har hon svimmat?" Jag öppnade ögonen och såg en massa fötter och folk som stod å stirra på mig. Jag hade alltså svimmat igen.. De var grymt läskigt..

Men nu är ja hemma och vilar upp mig för imorgon ska ja tillbak!!
Hejdå <3


Kommentarer
Postat av: carro

:/ krya på dig <3

2010-12-30 @ 17:16:17
URL: http://lundinhho.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, det lät grymt obrhagligt, inte bra.. :-/

2010-12-30 @ 20:24:03
Postat av: malin

men shit! hoppas de blir bättre,krya på dig<3

2010-12-30 @ 21:05:45
URL: http://mailinj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det lät it skönt men har du glas ögon?????? Krya på dig

2010-12-31 @ 13:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0