tjatja..

hej ida å petter. gästbloggarn henna.. ja har sjukt tråkigt just nu. ork it se idol å pappa ser ändå nå innebandy, å de händer inge speciellt intressant på facebook heller.. har då i slutändan inte så många alternativ kvar.
det är även väldigt kallt ute, typ -21. å min hund cindy vill ut men inte jag, för då fryser jag ihjäl. tål nämligen inte kyla! jenny stenvall är kallblodig. det kan jag konstatera att jag är för jag fryser typ varje dag i skolan, fast inte om jag har mjukiskläder (mjukisbyser och hoodtröja typ) då är det som att jag slappnar av och fryser it ett skit. när jag är hemma fryser jag heller inte, vilka kläder jag än har. det är nå med skolan som gör att jag fryser -.- jaja, nog om detta frysande.. jag chattar me elin ökvist nu på msn, här har ni hennes blogg www.elinokvist.blogg.se, hon berättade nyss att hon drack juice. vart så sjuuukt sugen på det jag också, lät otroligt gott! men it har vi de här hemma, nädå.. mamma skulle ju handla men hon är hos morfar å kmr inte hem inatt.. så he vart it..

jag lyssnar på nalta musik nu också, Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand - Duet with Akon, så äre. things will go better if you just hold my hand.

vi hörs å syns retards.. (facebookhjärta)

her in några bilder så blir ni miljoner läsare blir happyface!


vi 4, söta amen nanting




sötanton!

sööööööööt

stek 24/7





Å SIST MEN INTE MINST!!!!!!!!!!!!!!!!!1

HAHAHAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA
hoppas du it blir allt för sur på mig.. ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0