Lalalal :D

Igår
igår vakna jag tidigt för jag och Jenny skulle följa Kajsa på hons gymnastik, Vi skulle vara me på träningen.
De var kul men man är väl inte så duktig som man tror man är;)
Men som tur var så tränade vi me dom som var ca 3-5 år. hahaha!
När vi kom hem for vi till poolen i Sikfors.
Sen for vi hem till mig igen, och mitt på natten kom vi på att vi skulle blonda mitt hår, så då tog Jenny på sig rollen att färga mitt hår, hon har aldrig färgat håret på någon förr men man lever ju bara en gång.
De blev då snyggt tycker jag.
Bilder på håret och från poolen kommer sen.

Nu
Nu är jag hos farmor och firar hon för hon fyller 60år. Grattis till hon!<3

Men nu ska jag gå och vara social me alla och snart blir de nog tårta.
Hejdå Pözz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0