PHB och KOLKEN

Pite havsbad

Igår var Jag Jenny Sara och Malin på Pite havsbad. Det var grymt kul! Vi for dit så vi var där cirka 11. Där steekte vi och bada. På eftermiddan kom det en trubadur som spelade Sara och Malin blev aldeles kära i han. Medans Sara och Malin kollade på trubaduren så gick jag och Jenny och spelade vollyboll med några. Efter de for vi hem.
 Jenny Vollyboll proffs!

Okej, ja suger på vollyboll!
Kloken

Igårkväll for vi till Kolken.  Det är en ö som ligger ute på älven. De var Jag Jenny Malin Petter Sager Joel och Gustav som var där. Där grilla vi och killarna bada. Kring 2 kom Ante Lesta Emelie och Sofi dit så vi fick ro över älven och hämta dom, men dom var inte så länge. När dom hade farit hem for också Malin. Jag och Jenny for hem kring halv 4. Men killarna sov där. Så imorse när vi vakna for vi dit och väckte dom, dom låg i tältet som nå uteliggare utan täcke och allt.


Jenny Jag & Malin

Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0