Pite & Älvsbyn

Pite!
Igår for jag och Sara och såg på watercross. De var gode kul, no skulle man lätt kunna köra de! Vi var bara där ett tag och där träffade vi Gustav n så vi satt och såg de me han. Han som vann hette nånting vet inte vad?. vet bara att hans pappa bor brevid farmor ;)
Start
Vinnaren!


Älvsbyn
Sen när vi for hem från pite skjutsa pappa mig direkt till Jenny. och när ja kom dit låna jag en kofta åsså for vi till Älvsbyn. Vi följde Anna och Mats till Lomtjärn och där träffa vi bobby och alla andra älvsby bor. Så då var vi me dom hela kvällen. Jw var också där för hon skulle ta ett tåg till Uddevalla tror ja. När vi väntade på tåget skulle komma så kom såklart kurt, han är så läskig, haha. Men de var tur att vi hade många stora killar som kunde rädda oss om de skulle hända nå. men de hände ju inge som tur var. Under kvällen var jag och Jenny mest me Johannes och bobby, de var kul!
Vi fick också åka cab de var skit kuuul!
De var typ allt tror ja men de var mycket mer som var kul också!
 Cab!! <3
Jenny åkte cab
Jw Bobby Alle Nicklas
Jonte! haha han hitta nå brills i bobbys rum!

Men hejs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0