19.55

TjaoTjao
Idag har de varit jättevarmt ute. Dagen började med att städa till hönsen de var ett bra tag sen, när vi skulle flytta ut hönsen i utegården så lyckades en smita. Vi hitta den aldrig i de höga gräset bakom stallet så vi började städa och sen for jag och Kajsa och badade i arnemark me Jenny Tiff Johan och Philip. De var kul! Sen for vi hem och sökte efter hönan och tillslut hittade en nöjd hund izor den så vi kunde he in den i buren.
Efter allt hönsletande städade jag mitt rum och lite av huset. För snart kommer Mailin hit och imrogn kommer några från klassen de ska blir grymt kul! Har även match imorgon så de är bara att tagga till de! :D
Hejdå<3

Malin och Jag <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Vare skönt att bada :D

2010-07-01 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0