Kallträsk

Imorgon far jag Sara & Jenny upp till Malins Stuga i kallträska de ska bli grymt kul! taggar!
Förra året var vi också där men då var inte jenny med. Så nu ska de bli kul när alla är där. Så nu blire att gå upp och packa de blir väl jättemkt fasst man bara ska vara där tills på söndag :) men skit samma.
Förra året! :D


Igår var jag och den bästa JennyStenvall och såg Sex And The City den var gode kul om man säger så, tänk å ha alla dom där kläderna och skorna.  Hennes garderob är ju krydd stor! Före jag och jenny var och såg bio var vi på stan och köpte skitsnygga bekinis. haha! svenska är inte min grej! Jag köpte också en tubtopp från H&M.
   






Kommentarer
Postat av: liiinn

Hej ida, jag har oxå sett Sex and the city 2 visst var den bra, dom var ju i nå typ abu dabi ;)

2010-06-25 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0