inget att göra..





Just nu sitter ja här framför datorn och har inget att göra läste nyss igenom några av mina blogginlägg. de här kanske inte är den roligaste bloggen som finns men, ja tycker ändå det är skönt att skriva av mig ibland.. .)

Ja tänkte berätta att på Fredag är de innebandy turnering i Älvsbyn! De blir nice, eller ja hoppas jag blir utvald. Men de var ändå int så många som var me på träningen i måndags. Så de blir nog bra, imorgon är de i alla fall träning igen får se om ja far på den det är ju inte på skoltid men nånting måste man ju sattsa :)
En sak som är riktigt säkert, om ja då får vara me på freda det är att de kommer bli himla PINSAMT, för alla älvsby bor man känner ser ju på (A)

Förra åre vi var där så vann ju SOLANDERSKOLAN men de känns som lite svårare i år, men de är ju huvudsaken att vi har kul! :D
Missar ju en hel skoldag så de kan ju inte vara så dåligt! :)




Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: MattE

Afan, nog bliru säkert uttagen ;> annars äre bah jag visar dig nå fina knep snabbt innan uttagningen hähähä ;D

2010-11-16 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0