scary

Ja kan inte sluta tänka på inatt, fy va läskigt de var... De var så här.. Hos Sara såg vi en läski film där ett hus typ var hemsökt eller de var döda människor i hela huse om man säger så. Och när ja skulle hem då hann ja inte se hela filmen så ja vet ju inte omm den sluta bra eller dåligt. de vaqr irri. Men sen då bär ja kom hem så var ja ju rädd för typ allting så ja skynda mig fort i säng. Och när ja la mig stasrta ja radion på volym 1 för man hör ju ändå ganska bra på natten. Och när ja la mig och ja nästan hade somnat så höjdes radion! Och hur rädd blev inte ja då, och typ nån da innan hade ja drömt om att de spöka, så ja typ tänkte sänk! och då höjdes de ännu mer.. Inte kul så ja ställde mig upp och kola va volymen var på då då var den på volym 4 så ja stängde radion och sprang till mammas säng och la mig där.. :'( ååå va rädd ja var!! :S



Nä nu blire FIX sen STAN och SEN ÖJEBYN! :D

Kommentarer
Postat av: jennystenvall

amagad ida ;o filmen sluta då bra iaf, dom försvann typ ;) å den dära svart aläskiga saken var den där pojken å han va snäll :)

2010-11-27 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0