Smootie

Nu sitter ja här och dricker en skit god smootie som bästa jag har gjort :)
Idag på solan har väl allt varit som vanligt, när ja kom hem så hade ja ingen taxi hem så då sprang ja. De var skit jobbigt, å ja höll typ på att pissa ner mig :S men ja lyckades hålla mig hela vägen hem. Och nu är ja stolt :) 

DAGENS
Idag har ja en sak att berätta och de var dagens!
Idag när vi satt utanför klass rumme, då satt vi och kollade på matte böckerna, och på fram sidan då ser man en tjej som simmar och man ser tp hennes bröstvårta.
Och då sa ja till Joel har du sett bröstvårtan? och då höll ja boken som över mina bröst.
Och då kom Janne(läraren) Och hörde bara har du settt bröstvårtan och när han kom upp då såg han att joel stog som och kolla ner på mig och då trodde han att ja visa min bröstvårta.  De var grymt kul, så då börja alla skratta! :D
Men de var lite svårt att förklara men skit samma! :)

 Den fina matte boken...NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0