stressigt å kult!

Min da börja som kul!

Ja vakna kring 7, å då hörde ja att pappa var på väg upp. Ja tänkte va gör han uppe den här tiden!? Då kommer han in i mitt rum
- Va stökigt de var här, haha :)
Å ja ba, Nej shit dom kommer idag :O
-
haha, ja!
- nej då måste ja ju städa!
De var alltså så att dom skulle komma och inspektera huset, å se hur mkt de var värt å så. Ska inte flytta bara så ni vet :)
Haha men i alla fall så gick pappa ner och ja börja SNABB STÄDA!
Alla mina kläder som var på golvet å i sängen proppa ja ner i en väska och kasta in i en garderob! Allt på skrivbordet pressa ja in i lådor! Å dammsugarn är ju helt värde K... Så ja sopa typ in allt under sängen.
HAHAHA men de var i alla fall en SNABB STÄDNING.
Ja han i alla fall å fixa mig å städa på en timme så är gode nöjd! :)

    
Sen började dagen på skolan såhär! :)
Idag har de då vari skola som vanligt. Bara några dar till lov så de kan man tagga till! Idag har vi gått till Lunch  sen for vi till Christina för att se nån dans sak. Kanske inte den bästa men...
Sen efter de skulle Jag Marvin Amina Pippi å Natta på stan :P
Så vi tänkte att vi kunde gå genom skulan först, de var kul men typ alla stirra på oss. Sen gick vi då på stan en liten stund eller till 4. alltså typ två timmar.
Köpte inge men pröva en BH som vanligt, de prövar ja typ alltid vet int varför men de är som kul :)

Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0