Sjuk....

Sjuk idag me inte kul.. Igår när ja hade sett idol så började att spraka och trycka i mitt öra inte sköönt de var nog nån på idol som sjöng så dåligt, hahha<3 Men ja kunde som inte somna på kvällen då. åsså var inte mamma och pappa hemma så ja låg och snyfta på min lilla kudde, som en liten barn unge. Men efter ett tag kom mamma hem och trösta mig. Haha :) Sen kunde ja då somna. Men sen då mitt i natten då vakna ja igen av att de gjode ont i örat, så då fick ja ta en ipren och sen försöka sova igen.
Nu på morgonen så gör de faktiskt inte så ont de typ bara ekar i örat konstigt men lite kul :) heheh.

 Ganska fint ändå :)

Idag blir de nog att färga håre tror ja, De behövs verkligen<3
Skriver kanske ikv hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Amiina

Miss u!<3

2010-09-15 @ 14:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0