duktig flicka

har gjort bort min HK läxa idag sköönt eller de är lite skriv grejs kvar men jag har gjort middan ikväll :)
ja börja me att göra en orietaliskgryta eller va den nu heter, sen så var ja tvungen att vänta på kolen så då börja jag me en kaka som skulle bli till efterrätt. men den blev också bara halv klar för ja skulle börja me nå scones. hah så ja börja me dom och dom blev halv klara och då kom mamma hem me kol, då börja ja steka de så maten började komma igång och sen gjorde ja resten klart. åsså hann jag ju slänga ihop en sallad också :) 

Så de blev: Orientalisk gryta + varmt bröd till varmrätt och en sallad
och till efterrätt blev det en bärkaka :)

Dom som åt var mamma, pappa, kajsa, morfar och jag :)

jag tyckte de blev gode så gått men lite starkt ;) 




de är då inte ost på om ni tror de de är smör ;)

och min lilla dukning :)

Nu ska jag gå och borsta och gå och lägga mig, pösssar! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tusen tack för en god middag igår, den blev suuuper:)

2011-04-19 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0