en sån här sak igen ♥

Jag saknar - nån som vill hålla om mig..
Min bästavän - jag har många bra vänner, men den ja säger mest till är Malin♥
Jag pratar - väl helt okej?
Jag skrattar - ofta :)
Jag tycker om - snälla personer!
Jag avskyr när folk - STIRRAR
Mina närmaste vänner är - Malin, jenny, sara och många i klassen
Min första vän hette - jenny stenvall
Min första kärlek - johan andersson eller kanske de var sager, ingen aning:) haha ♥ nä men de var väl inte så seriöst.
Kärlek är - Mysigt.
Min favoritfilm är - The last song
Den värsta känslan är - när man inte vet vars man ska ta vägen.
jag vill - att tjejer inte behöver ha mens...
Jag är sämst på - handboll! :D
Jag kommer alltid att vara - den jag är
Det finaste som finns - är bra vänner!
I sommar - ska jag ha grymt kul!
Sist jag grät var - var nästan igår, men lyckades hålla mig :')
Just nu tänker jag på - att man ska leva en dag i taget
Jag vill verkligen -  Ha sommarlov!


BTW snodde den här från sara :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! ♥

Skulle bli otroligt glad om du gick in på http://pyykola.se/2011/april/finalen-av-headertavlingen.html och röstade på mitt bidrag (nummer 2)

Kommentera på min blogg att du röstade på mig så länkar jag dig som tack! ;)

Förlåt för reklam... Bara att radera ♥

2011-04-08 @ 16:43:48
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0