Ny header

Nu är väl alla pitebor på tjejkväll förstår ja, och själv sitter ja här i björkliden. Men de gör inge att missa en gång! Då blir de bara mer tagg till nästa ;)
Som ni ser så har ja fixat en ny header, får se hur länge ja ska ha den. Men ett tag i alla fall. ;)
Imorgon blir det att fara hem, så då får ja äntligen träffa mina söta djur och mina VÄNNER fatta vad man har sakna alla kompisar, som när malin skrev på min blogg, man blev typ tårögd :')
Saknar dig me malin ♥
Men nu ska ja gå och vara social, blir nog att se DISTURBIA ikväll. Sjukt bra film ;)
hejdå pössar! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanaz

Sv; haha, jo precis. Du ska se mina naglar, det är nog det fulaste jag vet. HAAH! men det är en vana nu ;) hihi

2011-04-28 @ 21:07:02
URL: http://kameraogonblicket.blogg.se/
Postat av: linn

sjukt snygg header :D

2011-04-29 @ 09:44:43
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0