Nyvaken

nu är ja gode nyvaken, har junnit göra frukost och klätt på mig. Om en halv timma så kommer taxin då blir de att fara iväg på min andra prao dag. Det ska bli kul, få se vad som händer idag :)

Till frukost så har jag faktiskt orkat göra en gröt, ja vet faktiskt inte om jag har gjort det förut. Men den blev väl ganska god i alla fall.
Kläderna idag så kör ja me nå jeanstights och en tröja, spelar ju inte så stor roll på vad man har för kläder man ska ju ändå byta där borta :)



tagga inför dagen då :)

ha de bra dag, så bloggar jag när ja kommer hem :)

PÖSSAR! :)

Kommentarer
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Vad ska du göra idag? :)

2011-04-05 @ 07:07:49
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0