varmt

Om man kollar ut nu så ser man en massa sol! Det är så himla skönt ute, vet inte vad de är fär temp men ja tror att de är gode så varmt. Idag flöt praoen på som vanligt, vi for lite upp och ner i våningarna :) Men imorse då var då bussen sen så jag kom lite försent men de gjorde inte så mycket. :)
När jag hade slutat så satt jag i cafét och vänta på bussen. Så kom de nån och de var min faster, tommy och lilla tova som bäbisen ska heta. Så himla sööt :) ♥  Ja har redan börja höra att hon är lik mig, för att den lillen putar me läpparna som alla tycker att ja också gör :)

men nu ska jag gå och äta!


jobbar kläderna :)


söt kusinen
pössar // Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0