blackandyellow

cet inte varför jag tog det som rubrik men det får vara så. :) igår kväll for ju i alla fall jag och Malin in till Stan för att det var cruising! Där träffade vi en massa folk, hur kul som helst!
Wille fyllde ju också år så det var ju kul att få gratta han! :D trevlig pojK! De vi gjorde på stan var väl att kolla på snygga bilar att å chilla å lite annat. Carro han ju lejda sig på P-däcket också, haha :)






Tack för en sjukt kul kväll! :) ♥

Idag är det då sista sommarlovs dagen, kan ni fatta? jag har då inte fattat det än.. Men idag ska jag då bara vara hemma eller jag har träning ikväll. så nu blir det nog att röja bort lite saker i huset!

pusspuss :*

P.s tack för bilderna jag tog av dig malin, hoppas att de var K :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0