hemma i mitt hus..

hemma i mitt hus..

Nu är jag hemma, hemma ♥ Tåg resan var bara skön vi såg andra avenyn och bara myste på, resan i norge har ocks varit bra. Jag har sovit den mesta tiden och jag har funderat så min skalle typ har spruckigt. Men jag tror ja vet vad jag vill nu, o.s.v (ser ni vad ja skrev o.s.v ja hatar det men nu kommer jag börja skriva de jag lovar..)

Men nu pratar jag i alla fall med min malin på facebook, saknar hon..

MEn nu ska ni få en ågra bilder och sen ska jag nog gå mot min fina säng:)

växt

här har det runnit vatten förut

ett vatten hål

här tog vi iland båten

Kajsa som fiskar

gunilla som får fisk! :)

Havsörnen

en båt som blev kapad under 2:a världskriget

utsikten vi hade

en suut liten fågel

vatten hålor igen

här har vi en ful mås.. eller va det nu heter

krabba

bääär

birds

Där fick ni lite natur bilder, men nu blir det sova. Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0