morning

vaknade kring nio idag å sen har jag bara suttit å slappat framför tv:n å så. Ganska skönt det me, nu måste jag verkligen gå och leta rätt på min vita sak som man stoppar in minnes kortet i. vet int vad det heter men typ en usb grej.

Ikväll ska vi i alla fall vara vi 4 längtar! :)

fick precis också en liten tagg om att fara ut å springa men kanske ska vila för har match imorgon, men får se. Som ni märker så har jag slutat med alla dom här dagarna det är för att jag inte hittar grejen till kameran så jag kan lägga in bilder. Det blir så tråkigt på bloggen, bara gamla bilder hela tiden.
men jag ska hitta den och sedan ska jag försöka skärpa mig!

hittade i alla fall en bild jag aldrig har lagt ut, haha!

bloggar sen, pusss!

Kommentarer
Postat av: Malin

hänt idag då? :)<3

2011-08-19 @ 19:54:24
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0