regn

Det regnar ute och jag ska ut och springa inte så mysigt, men jag väntar nog ett litet tag till i alla fall :) Igår var jag i alla fall hos Malin med lite folk. Vi satt typ ute å elda, for till handlarn, satt inne å snacka o.s.v
Jag gav också min present till Ralleboy ♥


Men nu måste jag också fundera på vad jag ska köpa för mobil för dom har skrotat min för den hade vatten skada och massa skit.. :@ Jag har ju funderat på en Samsung Galaxy Ace men vet inte än.

Nån som vet nån bra mobil??
- så säg gärna det till mig :)

puss!

Kommentarer
Postat av: linn

jag ska också köpa en samsung galaxy ace!! :DD

2011-08-17 @ 12:00:06
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0