rubriken då..

i efter midda så har jag i alla fall hunit vara in till stan å kollat på mobiler. Har lämnat in min söta låne mobil och börjat använda en annan dålig mobil.. Just nu lutar det nog mot att det blir en Samsung Galaxy Ace men vet inte än :) på stan så lekte även jag och kajsa runt på Willys.

Efter det for jag och resten av familjen till Jenny och fira henne, Grattis den finaste än en gång. Jag älskar dig! ♥
Sen när vi kom hem så tog jag på min joging skor och joggade ner till gymmet sen så mötte jag mamma å kajsa där så vi gymmade tillsammans.

(bjuder men, saknar redan min lånemobil.. :( ) 
Men nu är jag i alla fall grymt trött och uppe i mitt rum så väntar en säng, med det säger jag godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0