idag är det onsdag

hejsan! :D

Idag är det onsdag och imorgon är det torsdag, och de betyder att ja fyller 14 år, neeej oj ja mena 15! ja blir ju klån 15bast! cooolt fast ändå inte :) haha

Idag har de då varit skola som vanligt, sen efter skolan så for jag till malin hedman en liten stund för ja vänta på mamma. Hos henne så lärde ja hon att spela lite piano :) hah
Sen efter det så for ja på utvecklingssamtal, och de gick väl bara bra det också :)
och sen efter det så for jag och mamma och åt på paltzerian, grymt gott. så har lite paltswiimen än, det gorde vi som en liten födelsedags midda för vi båda fyller ju år imorgon. :)


men nu ska ja plugga lite och sen blire träning.
hejs ♥


Kommentarer
Postat av: Sanaz

naaw, så sööt och lång! Och vet du, jag har också nr 3 :) ibland 8, men ja...



Puss och Kram min långa vän<3

2011-02-24 @ 07:30:26
URL: http://kameraogonblicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0