nu så

nu så ska ni få veta lite om min födelse dag :)

det började med att syrran och mamma kom och väckte mig på sängen, då fick jag 3 presenter.
- en rosa sport BH (skit snygg, tycker jag)
- en piano bok, hits 2010
- och två par trosor :)

sen så for ja på skolan och där fick ja många KRAMAR ♥
och en present av frida, det var ett halsband och ett fint kort till. TACK! <3
sen så for ja hem och då kom det några från släkten hit, så då fick ja lite presenter av dom + resten av familjen :)

då fick jag

- Pengar
  (av Farmor och Farfar & av Mari & Tommy)
- Två ringar  (av kajsa)
- Presentkort på bikbok
- Presentkort på att plocka ögonbrynen
- Årskort på gymmet i sikfors
- En dagbok
- biljetter på SMASK
 (av mormor och morfar)
- ett smycke till ett armband (av mormor och morfar)

De var tp de ja fick om ja nu inte glömde nå :)
de jag inte har skrivit vem de är från är då från hela familjen :)


och jag åt faktiskt tårta!



några presenter

halsbandet jag fick av frida ♥


piano boken ja fick :)

då fick ni lite info om den dagen!
Sen under sprotlovet så tror jag att ja ska ha nån liten grej för att ja har fyllt år, men de får ni veta mer om sen.

nattti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0