tagga solsidan snart då!

tjaotjaoo

idag så kom då frida till mig kring 12, vi gick upp i mitt rum och tog några bilder. sen gick vi ut och tog några också :) riktigt kul.
sen så kring halv 3 eller nå sånt så for vi till malin, och där tog vi ännu mer bilder. Ute blev de fina bilder men inne så ville min kamera inte alls som ja, så vi gav upp och sket i och ta bilder :) haha

uppe så var vi uti datorn och satt och prata.

men nu tänkte ja lägga in några bilder, hejs!






























♥ dom bilderna får duga ♥

men nu måst ja springa å sätta mig i soffan int för att de är så långt dit men..
för he är ju solsidan!!!

hejs :D



Kommentarer
Postat av: Malin ;D

Åå, va fina ni är! <33

2011-02-06 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0