2011

Ja de är ju faktiskt ett nytt år nu ch jag har bestämmt att man inte ska tycka och tänka saker om personer innan man har pratat eller lärt känna den.
De misstaget har ja gjort iår, men de har som blivit possitivt me de hela. För ja trodde vissa personer var dryga men när man börjar känna dom lite bättre får man helt andra tänkar om den..

Så de är tp mitt nyårslöfte, att inte döma nån innan man vet säkert.
Ja kanske ska skärpa mig me lite andra saker också, men igentligen ät de väl inget skillnad me ett nytt år det är ju som att det fortsätter på de vanliga igen.

Men he ska bli bra ändå! :)


Ändå skönt <3

Sovgött

Kommentarer
Postat av: Robert Strand

Lät som ett sjukt bra nyårslöfte Ida! Borde försöka med det jag med. :)

2011-01-01 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0