dag 7

Min bästa vän

ja längtade som inte till de här inlägget skulle komma för ja har så många underbara vänner<3
men de är 3 personer som ja är mest me och det är jenny, sara och malin. Det finns ingen som är finare än dom.
de är i alla fall dömjen <3

Men om man tänker tillbak på dom åren ja levt så är det alltid jenny som har varit min bästis, hos hon känns allt som hemma. hon är en tjej som jag aldrig kommer lämna och ja hoppas att hon aldrig kommer lämna mig. Det är en person som jag skulle kunna göra vad som helst för.
Varje gång vi är me varandra så hittar vi på nå kul, tp som sist så spelade vi memory, haha ja vet lite barnsligt men grymt kul. Ja kommer tp ihåg alla ögonblick me dig. I sommras var vi me varann nästan varje dag, förutom 2veckor för då var du i danmark och jag i södra sverige.. Då saknade man verkligen dig.
Ja längtar verkligen inte till nästa år när du börjar strömbacka, tänk om vi skulle sluta vara me varann då.. De skulle ja inte klara av<3

J
ätte snygg
En bra kompis<3
N
yttig
Nyfiken
Yrkes fri, haha va ska man skriva där? ;)

S
ingel, passa på!
Trevlig
Elak...not <3
N
ormal
Väldigt rolig!
Alltid DAMPIG
Låttext expert
Lirar fotboll :)

haha gode grymt<3


som ja hoppas att du vet så är de bara att prata me mig om du mår dåligt eller nånting, det känns som att vi har lite svårt me den delen. Vi tar tp alltid bara upp roliga saker me varandra.. Det är ju bra men inte alltid så bra. Ja tycker vi ska börja prata om lite mer personliga saker, om du förstår. De är bara fråga saker du undrar över. Ja säger ändå allt till dig, för du är de bästa ja har<3









Kommentarer
Postat av: jenny

blir seriöst tårögd då jag läser! sjukt fint :)

vi lämnar aldrig varann. aldrig!

grymt mkt vi ska göra tsm sen i framtiden :D

nu känns de som att vi behöver snacka :) hih

2011-01-18 @ 20:36:59
Postat av: Ida Söderberg

sötis<3

2011-01-18 @ 20:44:06
URL: http://idaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0