hej ja har inte dött om ni tror de.

tjotjo, har inte bloggat på ett bra tag nu. för ja har helt enkelt inte hunnit. men va spelar de för roll bloggen är väl ändå inte mitt liv?

igår var de ju månda o skolan börja om, och idag är de tisda och de var skola igen.. efter skolan for jag och resten av sikforsarna i min klass + sager in till stan och hade en liten dejt. haha vi kolla lite på stan och sen for vi och åt på Golden Dragon, riktigt gött vare :)
De är så grymt kul att vara me dom!

Nu har ja då nyss varit ute ute på en prommis me ludde, kallt och skönt...

Nu får ni nå bilder!





lööööv er! :D

hejs

Kommentarer
Postat av: malin

okej..dom där bilderna vart hemskare än va ja trodde på mig xD hahaha

2011-01-25 @ 19:40:22
URL: http://mailinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0