och nu tänkte ja baita sara

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Det här gillar du
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Den snyggaste du vet
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad du skulle gjort om du vann mycket pengar?

Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Din favorit bild
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första känsla då du vaknar på morgonen
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Något du aldrig skulle gjort

och idag är det ju dag 1 så de blir att skriva om:

Mig själv..

som ni kanske vet så heter jag Ida Söderberg och är 14 år. Ja fyller år i februari. På fritiden gillar ja att vara me kompisar, sjunga och spela fotboll. Jag går skola i öjebyn.
Jag är gode så lång.. not sen så har ja börjat fått ganska långt hår ändå. åsså gillar ja att gå i mjukis byxor!
Juste ja har ju en hund och en kanin också.
Men ja tänkte inte skriva så mkt mer om mig nu för ja måste gå och sova.

Så godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Sanaz

Är du också lång!?:O jag också.. shit, vad mkt vi har gemensamt. Båda är as långa<3

HAHA

2011-01-12 @ 16:36:10
URL: http://kameraogonblicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0