Grynnan

Idag vaknade jag och Jenny här hos mig åsså åt vi och såg Top Model och Alice vann.. Inte kul hejade då inte på henne, men grattis till hon då. Sen väntade vi på mamma så hon kunde skjutsa ner oss till Sikfors och då for vi till grynnan och dit kom även Malin, GB, Marvin, Joel, Petter och Anton. Killarna bada och vi kolla på ;) Inte helt fel..

Sen så for alla hem till sig och åt midda kring 6 och nu är klockan 19.00 så det betyder att det är en timme tills vi ska träffas igen men då blir det på Kolken och då består nog kvällen av grillning och bara mysa på med mysigt folk :)

bild sen igår :)






Fina bilder ja vet.. :) Tar säkert bilder ikväll också!

har i alla fall nyss varit ut och cyklat med min hund och han har då ingen kondis alls så nu ligger han och dum andas och försöker sova igen. Så nu blir det fix sen KOLKEN :D tagga!

pusspuss! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella

fin blogg ! kolla gärna in min http://daniellazz.blogg.se släng gärna in en kommenter !



kram :*

2011-07-22 @ 19:06:11
URL: http://daniellazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0