Hos mormor och morfar

Sitter nu hos mormor och morfar, håller på att fixa nå låt texter å sånt tills på söndag :) För då blir det dop till lilla Tova :)

Idag så har jag då varit på stan, å då köte jag ett par byxor från Cubus för 199:- men då var det ju 50% på dom så det blev lite biliggare. Inte helt fel.
Sen var jag då hos doktorn, så jag har fått penicilin och en tid i Sunderbyn imorgon. Så det blir en resa dit-.- dom trodde att jag kanske var påväg att få en halsböld på höger sida och om man har en sån så måste man sticka hål i själva böldenpå något sätt, och det låter verkligen inte mysigt  :( så jag hoppas att jag inte har det..


Där har ni byxorna jag har köpt i alla fall, lite dålig bild men det får duga :)

Nu blir det nog att hjälpa mormor med något inne medans kajsa är ute och hjälper till.

Let´s start the sommarjobb!

puss :)

Kommentarer
Postat av: malin

ohno...hoppas he kmr gå bra sis <3

2011-07-12 @ 18:25:52
URL: http://mailinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0