Igår var då helt nice!

Igår var då helt NICE!

For in till PDOL typ kring halv8, när vi kom dit så gick vi väl runt prata me olika folk och bara snurra runt! Sen så sjöng då Veronica Maggio så då var vi då nästan längst fram mitt i smeten, men vi var bara där några låtar för där gick det verkligen inte att stå still, haha! När vi hade tagit oss ut därifrån så tappade vi bort varann, men jag och Malin å jenny hitta gode fort sara. Men Malin var gone, Men hon var me killarna så.
Så vi fortsatte att gå runt lite å sen träffa vi dom men då gick jag sara och jenny iväg för dom andra skulle typ gå ut från området..

Så jag sara och Jenny såg The Ark och det var sjukt kuul, typ dansade loss med tobba och linus. Vakterna är tråkiga ibland visst linus?? jaja skit i de :)
Efter The ark så återstod bara alla karuseller, så då gick Sara till Storm och dom andra och jag och jenny åkte karuseller! :D

SJUKT KUUL!

fick också två små fina gossedjur eller gossehjärtan ♥

Men nu ska jag gå och försöka vakna till lite mer, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0