läsarna?

Är ni typ i Gothia nu eller? nu härmar jag typ emelie med det här men det är så för mig också statistiken har sjunkit idag. Det måste ju nästan vara för att det är gothia, eller så blev bloggen bara dålig för nån dag :)

Har nyss varit ut på bron och övat inför imorgon för då blir det att sjunga på Tovas dop. Med min förkylning och allt, lite irriterande. Men det lär nog funka i alla fall, hoppas jag. 

Idag så har jag och Kajsa varit till bya-stugan den är alldeles trasig och tömnd för på månda eller tisda så ska den eldas upp. R.I.P <3



sista gången man ser den då.. :(

puss// I ♥

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag!

2011-07-17 @ 00:41:38
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0