underbara

Vaknade kring 7 imorse ute i tältet av att det började regna och åska. Så då gick jag in åsså somna jag i min säng igen & då sprang bara tiden iväg.. Så då vaknade jag 10 i 12 :) Så då vare bara att försöka få tag på ralle och emil och fara till älvsbyn.

Klockan 2 så hade Malin och pippi dans uppvisning så då såg jag och Ralle den, sen for vi hem åsså kom Emil dit. Då åt vi midda och sen så for vi till pålträsk och bada och åkte båt. Riktigt kuligt ♥





åsså fick ju jag köra båt också, för emil och ralle hoppa bara ner i farten så ja bara nej! åsså fick ja springa och styra och hämta upp dom :)
Dom här personerna är då underbara, puss :*

Kommentarer
Postat av: pojkensomgillarben och pojkensomgillarboobies

Det lät som en mycket trevlig dag! de måste vara riktigt härliga pojkar dom där två :) dom tycker nog också att du är ganska underbar (LÄCKER!!)<33

2011-07-10 @ 00:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0