gästbloggarn här jao

men tjo bloggen, gooode tage sen ja hörde av mig! men nu är ja antligen här! puss på er alla, fy ja har saknat er så obehagligt mycke.
jag sitter ho mailinj just nu. petter ligger å cuttar sig i sängen å malin sitter på sidan å skrattar åt ralle&GB som sminkar ida så otroligt fint. ralle säger så här: att killarna kommer jaga henne nu, å hon kommer få grym kondis.
ida tittar då sig i spegeln å säg att hon är äcklig. :)
innan vi kom till malin var vi ner på udden en sväng, for även till bakvalen på andra sidan älven. där gjorde vi upp en eld å bara mös typ.
nu tar GB kort på ida för att dom har sminkat henne så fint.
ja sniffa just på ett spray som malin sa att man blir hög av, men ja känner inget.
nu ska jag sluta skriva, ja vet att ni egentligen inte vill det men av upphovsligarättsliga fel, måste jag det.
tyvärr. men vi hoires&soines

PUSS
höll nästan på glömma slumpbilden.. ;) här kmr den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0