goodmoorning ♥

ställde faktiskt klockan på nio idag så jag vaknade då och gick ner och såg SOMMARLOVS Morgon, de är ju som nästan ett måste på sommarlovet :) De är så mysigt så jag gjorde en riktigt god frukost och såg de.

Idag är det lite varmare ute, sköönt ♥ Vet inte vad det blir att göra på dagen, antingen blir det nog att fara till grynnan eller att ta lite sommarbilder med Malin. Men vi får se, det kanske bara blir att ladda upp inför matchen ikväll. Jag blir då förvånad om jag är sämmre än vad jag var förra gången, det ska bara inte gå!
Men nu äre possitiva tankar som gäller, TAGGATAGGA! ;)

söta flickor ♥

Men jag kanske bloggar sen får se, pusspuss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0