hello!

sorry för att ja inte har bloggat, har många anledningar till de faktiskt. Först så blev de så sent i fredas efter vi hade varit på puben i sikfors. grymt kul vare där var me några boys! Sen nästa dag när ja skulle blogga så försvann strömmen preecis när ja skulle publicera.. Och sen var jag aldrig hemma på dagen, för jag kom hem 2inatt. Så ja kan berätta vad ja gjorde igår, Först vakna jag hos sara, for hem och fixa mig. Sen for jag ner till sikfors med mamma och pappa. Då gick vi och kolla på Museét och efter de åt vi palt på udden. ;)
sen såg jag jenny och sara på knubb rejset, och sen for ja till Jenny. När ja hade varit hos jenny ett litet tag så for vi till havsbadet på ett möte och nå spex grejs. Hon som sjöng var sjukt bra!

När i hade sett spexet så for jag jenny marcus, filip och danne till stan. Riktigt härliga pojkar. Träffa ju massa killar från konfan där borta också ♥


Museet



Dåliga bilder men jajaj.. får bli bättre på att ta kort..

pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0