naw ♥

Blir så glad när man får söta kommentarer ;) det värmer verkligen i hjärtat!

En fråga ja fick var hur sätter man upp filmer på bloggen?

SVAR:
Jag har gjort en användare på Videofy.me, så då är det bara att ladda upp filmen där och sen kopierar man bara koden. Det är ett jättelätt sätt, så skapa bara en användare där så kan du lägga upp det du spelar in :)

Den var också EN som ville att jag skulle sätta upp en film när bara jag sjunger, de får man väl se om jag gör i framtiden nån gång, men har då ingen film just nu :)


Pussokram!

Kommentarer
Postat av: fashionfairy

Tack för tipset. Hoppas att du har en bra dag?! Kram

2011-06-13 @ 15:51:42
URL: http://fashionfairy.se
Postat av: Selma

Ida du e lika SÖT<33333

Naw på dejj<3333

2011-06-13 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0