regn

Nu regnar det ute, eller kasnke inte just nu. Vet inte riktigt. Har i alla fall gode nyss vaknat, blev gode sent igår igen. Men jaja det överlever jag :D Igår kom då Sara o Malin till mig, sen kom Storm också. Vi baka en god paj åsså prata vi typ. Juste Malin klippte mitt hår också, så nu har jag inga nötta toppar så det blir att vara skonsam med håret nu ;)

Malin sover då än, hon blev väl så trött efter filmen vi såg igår. hihi puss på de!
Men nu vill jag faktiskt gå ner, så jag får helt enkelt väcka hon :)

wish me luck!

de kanske blir så att ja blir dödad av malin, men ja ska försöka ändå.. :)

puss!

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha men du lever ju än :D så ja antar att hon inte döda dig <3 hihi

2011-06-20 @ 14:00:44
URL: http://kajsakeso.webblogg.se/
Postat av: malin

tss..ja som alltid e snäll mot dig ;)

2011-06-20 @ 16:05:26
URL: http://mailinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0