sista dagen på ledigheten

nu äre månda och det är sveriges nationaldag, vet ni de? ;) 

Igår så hämtade filip mig på Lf och skjutsa mig till Amina, sen gick vi till frida och var me lite folk och typ grilla och sånt, sen kom han dit också. Det var väldigt trevligt, sen så kom mamma och hämtade mig, malin och sager kring 12 eller nå sånt.
Sen kom ja hem och gick och la mig.

idag så är de jättefint väder ute, men det blåser och det är inte bra. Mormor och morfar har varit här så vi har nyss fikat lite grann. 

Ikväll blire träning och fotografering ;) haha


pösspöss! 

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-06 @ 14:09:38
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg :)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-06-06 @ 14:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0