snart mat

Snart ska jag gå och äta ska bara blogga lite först. Förra inlägget blev gode så kort och konstigt. :) Det var nog för att adam kolla när ja skrev. Men igår efter träningen så for jag till Sara och där var även adam, så vi såg en film och bara myste på. Sen gick vi och sov ute i hedvigbussen eller vad den nu heter. haha

Sen på morgonen så gick jag och sara och hälsa på dom som sommarjobbar på plan, så då var vi me dom och åkte lite gräsklippare ;)
Sen gick vi och väckte adam och satte oss ute på altan och sen for jag hem, eller nä jag for till älvsbyn och där såg jag bolibompa och städade i gympa hallen.




fina bilder.... eh nä men bjuder på dom

pusspuss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0