SOMMARLOV!

Och nu har vi sommarlov, så grymt sköönt! ♥ ♥ ♥
har inte riktigt fatta det än men, Idag så har vi då sjungt i kören och fått våra betyg är då riktigt nöjd med dom. Jag fick:
10 VG
3 MVG 
1 G

Jag och jenny sjöng ju också solo, åsså delades det ut en massa stependium.
Hoppas jag får nått sånt nån gång ;)


hahaha, var bara tvungen se emmas tunga! :D söt!


elin sjöng sin egna låt, jättebra vare!



klassen ♥

sikforsarna ♥

tjejorna!






Kommer sakna klassen i sommar, men får se till att vara me dom under lovet då!

Nu ska jag gå och äta kyckling sallad me familjen och bara ha trevligt.


pusspuss ha ett trevligt sommarlov! :D


Kommentarer
Postat av: birgitha eriksson

Ja det hoppas att ni får Hel under bart Kram Farmor

2011-06-10 @ 22:32:41
URL: http://htt!!! /p://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0