tillbak

nu är jag hemma igen. Så det betyder att jag kan börja blogga. Jennie gäst blogga ju igår, de var ju snellt ;)
Kallträsk har bara varit toppen vi har bastat, badat, åkt båt, åkt ring, pratat och ätit en masa goda saker! kan nog inte blivit så mkt bättre, vi har ju också hälsat på Ryback :) haha

Bilder kommer inom kort..

Igår var jag då nere i sikfors och träffa ralle som campa där, åsså var jag med Jennie, Malin, Sager, GB och Petter. De vi höll på med var väl att först se lite av en film hos Gb, sen for vi och grilla. Sen så for vi till Malin och då sminka GB och Ralle mig. Har nog aldrig varit snyggare.. NOT! det var rentutav en hemsk syn att se sig själv i spegeln ;) haha!

Sen när jag hade varit i sikfors så for jag och jennie till mamma och kajsa som tällta i lomtjärn, där grilla vi och spelade lite spel sen sov jag där me dom :)
 
idag är det träning som står på listan..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0