Söndag den 19juni 2011

har nyss kommit in har nyss varit ute och klippt gräset, grymt duktigt! :)

Igår då. så hann jag då få tag på jenny, så vi for ner till bussen men då när vi hade väntat på bussen i 20 min så kom vi på att det var en lördag. Så jag hade kollat helt fel på busstabellen inte bra-.- så då cykla vi till jenny och väntade på att anna skulle komma hem så hon kunde skjutsa in oss.
Sen så var vi med en massa folk i blåsmark, åsså sen for vi hem å då följde jenny och sov här åsså följde filip hit ett tag.


Men nu ska jag lyssna på VERONICA MAGGIO

Tänkte faktiskt lägga upp nå bilder sen igår men hittar inte den där sladden-.-
pöss/ ida


Just nu vill ja att de ska bli midsommar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0