Fiske mästare...

.. NOT:) ja fick då ingen fisk idag men de var lika kul i alla fall, då slapp ja ju döda nån fisk :)
Dagen har bara varit bra, världens strålande väder och fint folk ♥
Vi var där från morgonen till klockan 1. vad ska ja mer säga om dagen då?
Söta daniel vann för han fick 5 små abborrar, och Larsson och Kaj kom på delad andraplats, för dom fick 4var :)

Vinnaren! :D


2orna :)

Sen så har vi lite andra bilder på folket som var där


haah de var som lite kul att de petter idag för han var så himla sur över att han aldrig fick nån fisk :)













Bilder = Minnen <3

men nu ska jag fara på jaktkurs, lovade ju frida i morse att ja inte skulle komma försent.
Så hejdå.

pössar // Ida ♥


Kommentarer
Postat av: daniel

lägg it upp bilder på mej!

2011-03-29 @ 18:35:22
Postat av: daniel

lägg it upp bilder på mej!

2011-03-29 @ 18:35:49
Postat av: sara

ska du börja jaga ida???!!!???!!! :ooooooooooo

2011-03-29 @ 18:57:34
Postat av: Frida

och duktig var du som inte kom försent :D själv var man ju inte så duktig som glömde glasögonen.. -.-

2011-03-29 @ 21:57:31
Postat av: Petter

It var jag sur :Oo jag var skit glad och fick 6 fiskar som jag slängde tillbaka.:D

2011-03-29 @ 22:02:42
Postat av: Ida Söderberg

SVAR



Daniel: varför inte de? :(

Sara: nä ja vet inte :)

Frida: ja du är som skillad :)

Petter: jaha, men så bra att du var snäll mot fiskarna då :)

2011-03-30 @ 16:09:28
URL: http://idaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0