OMG!!!

OMG säger ja bara, ni ska bara veta vad jag har lyckas med.. ibland innan ja går och lägger mig så brukar jag stoppa på lite Brun utan sol, och då har ja som inte tänkt på att man måste tvätta händerna efter man har stoppat på det så jag har som bara gått och lagt mig.
och idag då när ja kolla lite på mina händer då ser ja att jag har världens kant!! under handen är tp mega brun och över handen tp Vit! så himla fult! haha men ja kan som inte låta bli att skratta heller :)

Så ett tips tvätta händerna efter du har använt "Brun Utan Sol"


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg ida,de misstaget gjorde man typ då man it ens visste va brun utan sol var ;) haha,sklant!<3

2011-03-02 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0