rubrik??

skolan idag då, började bra.. men sen börja ja känna mig sjuk så då gick jag till skolsystern för att få en alvedon, men inte är hon där :( irri.. Så då ringde jag farmor så då kom hon me en till mig, då blev ja bättre. Nu känner ja mig då frisk i alla fall.
På spanskan så hade vi en vikarie som inte kunde svenska, hur kan hon på få vikariera på en svensk skola? men hon kunde då lite spanska, åsså var hon från Frankrike. Så hon pratade engelska, när hon inte prata spanska. Ändå gode kul, haha :)
Sen när vi skulle ha no så fick vi veta att vi skulle ha matte prov idag! hekt hemskt, int kunde ja de!! men de gick ändå lite bra får ja hoppas :)
Sen klockan halv 6 så är de kommunträning, så de blir att fara dit men vet inte om ja ska träna.
pössar!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hej! jättefin blogg! :D

2011-03-31 @ 19:56:27
URL: http://sillenhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0