Sportlov!

har inte fattat det än men nu är det sportlov så himla sköönt! Idag på skolan så hade vi 2 jobbiga prov, men ja hoppas att dom gick bra. Sen så var det inte så mycket mer speciellt, vi fick fika av roger på svenskan. Grymt snällt! :) <3
Åsså hannjag och malin fara och sola mellan bilden och svenskan, så har fått en liten rand :) Jippie! :D

Nu måste jag gå upp i mitt rum och packa, för imorgon klockan 06.21 så åker jag och jenny ett tåg till björkis. Det blir riktigt kuligt men det är typ storm där så vi får se hur det blir. Idag och igår har inte ens tågen gått ändå fram. Så vi får se vars vi hamnar.

Men jag bloggar kanske sen ikväll, pössssar!

Kommentarer
Postat av: daniel nilsson

du pluggar ju som fan hela jävla tiden så du kan it faila på nå då är du sämst

2011-03-04 @ 21:18:30
Postat av: ida

tack då :)

2011-03-05 @ 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0